Ilercavònia
Advertisement

Xavier Martí Martí (Ulldecona, 1980) és un diplomàtic.

Llicenciat en Ciències Polítiques per la Universitat Autònoma de Barcelona. Diplomàtic de carrera.

Ha sigut director del Gabinet de la Secretaria d'Estat de Cooperació Internacional[1] (2020). Anteriorment va dirigir el Gabinet tècnic de la Subsecretaria d'Assumptes Exteriors, Unió Europea i Cooperació (2018-2020), i va ser Cònsol Adjunt a Lima (Perú) i a Sao Paulo (Brasil). També havia estat destinat a l'Ambaixada espanyola a Nairobi (Kènia) i com a representant permanent adjunt a ONU-Hábitat. El juliol de 2021 va ser nomenat Director General per a Iberoamèrica i el Carib.[2]

Ha publicat diversos articles de temàtica consular i és coautor, amb l'ambaixador Jesús Núñez Hernández, de La función consular en el Derecho Español.

Vegeu també[]

Notes i referències[]

  1. Orden AUC/489/2020, de 1 de junio, por la que se nombra Director del Gabinete de la Secretaria de Estado de Cooperación Internacional a don Xavier Martí Martí (BOE, núm. 156, de 06/06/2020).
  2. Real Decreto 622/2021, de 20 de julio, por el que se nombra Director General para Iberoamérica y el Caribe a don Xavier Martí Martí (BOE, núm. 173, de 21/07/2021).
Advertisement