Ilercavònia
Advertisement

El Teatre Auditori Felip Pedrell és un equipament cultural de Tortosa construït a mitjans dels anys 90 al barri del Temple.[1] Dissenyat per l'arquitecte Jordi Bonet Armengol (Barcelona, 1925-2022) va entrar en funcionament el 1996. En els darrers temps se n'ha anunciat l'ampliació.

L'equipament gestionat per l'Ajuntament de Tortosa disposa actualment de dos sales i ofereix una programació estable[2] amb propostes artístiques de primer ordre en teatre, música, dansa, circ i cinema.

L'Auditori també ha acollit actes polítics, xerrades, homenatges, programes de televisió, festivals o assemblees de la Plataforma en Defensa de l'Ebre.

Vegeu també[]

Notes i referències[]

  1. Finals de l'alcaldia de Vicent Beguer i Oliveres.
  2. La programació estable del teatre Auditori va aportar 6.488 espectadors l'any 2013 (4.941 espectadors el 2012). Entre les obres representades les que van registrar una millor entrada van ser "Cyrano", "El nom" i "Sí, primer ministre". En l'apartat musical, els concerts de la Banda Municipal van omplir novament l'auditori que va ser utilitzat per tercers en 69 ocasions al llarg de l'any 2013, amb el corresponent abonament de la taxa municipal. Una part d'aquests correspon a espectacles com els concerts de Moncho o les actuacions de Santi Millán, Berto Romero i el Club de la Comedia, que van incloure la ciutat de Tortosa i el Teatre Auditori Felip Pedrell en les seves respectives gires.

Enllaços externs[]

Advertisement