Ilercavònia
Advertisement

La línia R15 (anteriorment Ca3) és un servei de ferrocarril regional entre Barcelona (Estació de França) i Riba-roja d'Ebre per Tarragona i Reus de Rodalies de Catalunya, de la Generalitat de Catalunya, i operada per Renfe Operadora que circula a través de línies de ferrocarril de via d'ample ibèric d'Adif.

Principals estacions: sentit Saragossa-Casp / Faió-la Pobla de Massaluca / Riba-roja d'Ebre / Flix / Ascó / Móra la Nova / Els Guiamets / Capçanes (2) / Marçà-Falset (1) / Pradell (1)[1] / Duesaigües–L'Argentera (1) / Riudecanyes-Botarell (1) / les Borges del Camp (1) / Reus / Vila-seca / Tarragona / Barcelona-estació de Sants / BCN Passeig de Gràcia / BCN estació de França.

La línia pateix diverses mancances de servei com ara freqüències o trams amb limitacions temporals de velocitat (LTV).

Vegeu també[]

Notes i referències[]

  1. Durant la batalla de l'Ebre al túnel de l'estació de Pradell hi va haver el tren-hospital número 20 de la Segona República Espanyola. L'any 1985 administrativament va ser convertida en un baixador.
  • (1) Estació tancada; (2) Baixador

Enllaços externs[]

Advertisement