Ilercavònia
Advertisement

Josep Martí i Blanch (L'Ametlla de Mar, 1970) és un periodista i polític.

Llicenciat en periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), fou professor de la Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna, de la Universitat Ramon Llull.

Va ser director de Comunicació de la Subdelegació del Govern espanyol a Tarragona entre els anys 1996 i 1998 i va exercir de secretari de Comunicació del Govern de Catalunya des del febrer de 2011[1] fins al gener de 2016.[2] Així mateix, va presidir l'Agència Catalana de Notícies, el Consell Editorial de la Generalitat de Catalunya i la Comissió Assessora sobre la Publicitat Institucional. Està casat amb la barcelonina Susanna Bouis Gutiérrez que fou subdelegada del Govern a Barcelona durant la presidència de José M. Aznar i directora general de la Funció Pública de la Generalitat de Catalunya amb Artur Mas.[3]

Martí escriu a El Periódico de Catalunya i participa regularment en programes d’opinió en diferents mitjans audiovisuals.

Notes i referències[]

  1. Decret 262/2011, de 15 de febrer, pel qual es nomena el senyor Josep Martí Blanch secretari de Comunicació del Departament de la Presidència (DOGC, núm. 5.820, de 17/02/2011).
  2. Decret 29/2016, de 19 de gener, de cessament del senyor Josep Martí Blanch com a secretari de Comunicació del Departament de la Presidència (DOGC, núm. 7.041, de 20/01/2016).
  3. Mas ficha a dos ex PP, Susana Bouis y Josep Martí; article de La Vanguardia de 15/02/2011.

Enllaços externs[]

Advertisement