Ilercavònia
Advertisement

José Clua Queixalós (Corbera d'Ebre, 12/03/1923 – II/2005) va ser un advocat i polític.

Llicenciat en dret per la Universitat de Barcelona el 1948. Durant el període 1950-1960 fou alcalde de Corbera d'Ebre. Fou procurador en Corts franquistes per l'Administració Local entre 1969 i 1977, i president de la Diputació de Tarragona de desembre de 1968 fins a març de 1979. També fou president de la Federació Provincial de Cooperatives i vocal de la Federació Nacional de Cooperatives. Ha estat professor de l'Escola de Graduats Socials de Tarragona.

Posteriorment va treballar com a assessor jurídic de la Cambra Agrària Provincial de Tarragona i de la Unió de Cooperatives de Tarragona. Fou escollit diputat a les eleccions al Parlament de Catalunya de 1980 com a cap de llista per la circumscripció de Tarragona per Centristes de Catalunya-UCD. En el Parlament de Catalunya ha estat vicepresident segon de la comissió de Seguiment i Provisional i secretari de la comissió d'Organització i Administració de la Generalitat i Govern Local.

Enllaços externs[]

Advertisement