Ilercavònia
Advertisement

Jordi Gilabert Tomàs (Deltebre, anys 50) és un ex-professor d'Història de secundària i blogaire.

Doctor en Història per la Universitat de Lleida impulsa el projecte de divulgació d'història del Delta de l'Ebre Port Fangós, nascut el gener de 2018.

És també autor de la novel·la Adellà del riu[1] amb la qual va guanyar el XXXVI premi de narrativa Ribera d'Ebre, l'agost de 2018.

« I natros, la gent normal i corrent, també tenim una obligació amb el Delta: hem de mobilitzar-nos!! Convertir-nos en un malson per a la Generalitat i l'Estat si no aporten solucions. Hem de guanyar-nos la solidaritat de la resta de Catalunya -tenim molta més gent al nostre costat del que mos sembla- i hem de convertir el problema del Delta en un problema europeu. Ho podem fer perquè som un territori excepcional, d’importància mundial. La vida és tan estranya que potser un dia haurem de dir: benvinguda aquella llevantada de gener de 2020, que mos va fer comprendre que no podíem continuar de braços plegats ni un minut més. »

En defensa del Delta (gener de 2020) per Jordi Gilabert.

Notes i referències[]

  1. Cossetània Edicions, agost de 2019; ISBN: 978-84-9034-854-3.
Advertisement